Sider

onsdag 5. mai 2010

Tre fluer i en smekk!

Jeg lagde disse to konfirmant-kortene på ordre fra sambo i dag, som selger kortene mine på nærbutikken han arbeider på, og flere kunder hadde etterlyst konfirmasjonskort i dag. :p
Så jeg sjekket rundt og fant ut at jeg kunne delta på to utfordringer med begge kortene, så jeg slo tre fluer i en smekk. ;) Kortene er lagd etter ukens skisse-utfordring fra Sketchy Colors, og de er konfirmasjonskort, som er kravet i utfordring nr 6 hos Nordsalten hobbyklubb.


Stemplet er magnolia, og det er farget med distress reinkere. Tattered rose, aged mahogany, antique linen, vintage photo, valnut stain, peeled paind, og broken china.


Vet ikke hvor trykket er fra, men det er farget med distress reinkere. Tattered rose, vintage photo, fired brick, valnut stain, chipped saphire og black soot.


4 kommentarer:

-Rita- sa...

så stilige de var.. :)

Cathrine sa...

Stilige kort...:o) Ordentlig guttekort..Likte best det øverste (men nå er jeg jo veldig glad i magnolia da :oP)

Jill-Christine sa...

Har sedd på de kortan på butikken fleir ganga, lurt på kem som laga di;) Så va det jo du:)

Anne sa...

Hehe, ja det er jeg som lager de kortene. ;)