Sider

fredag 20. august 2010

White Christmas

Dette er mitt andre DT-bidrag til Anonyme Scrappere`s utfordring #4, som heter Black and White! Jeg valgte et motiv i sort hvitt, og resten er i hvitt og sølv/bling.
Jeg hadde ikke noe mønsterpapir som passet til det jeg ville lage, så det ble til at jeg bare fylte hele kortet med lag på lav av blonder. En bred blonde i bunnen, så et lag med den ytterste ringen av en duk jeg kjøpte på bruktbutikken, og en kakeserviett.
Syns det ble ganske herlig, jeg. Fluffy, sky-lignende og snø-lignende.
Jeg ville lage en tekst på, men klarte ikke helt å få det til, så det er mulig jeg ordner dette senere, før kortet skal selges. Ser for meg noe sånt som "med ønske om en fredelig juletid" kan passe til dette. :)









Materialer:
En blonde fra Wild Orchid Crafts, og en blonde klippet fra en gammel blondeduk kjøpt på bruktbutikken.

Kakeserviett, halvperler og charm fra Kutt Ut.
Gardenia og roser fra Wild Orchid Crafts.

Perlebrad fra Papirloftet.

Flat papirblomst og perleswirl fra Prima.
Fjær fra Panduro.
Motivet er fra et utklippsark.

20 kommentarer:

Christina sa...

That's really stunning Anne!
Hugs Kristel

Therese sa...

Så det lå som DT løsning på oppgaven og likte det veldig godt.
Kjempe flott kort!!!

Mim... sa...

Så läckert!!! Tack för gullig kommentar!
ha det bra

Bodil sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bodil sa...

Nydelig kort, flott med blondene og bildet passet så godt til dette :)

Sylvia sa...

Dette var rett og slett rålekkert:-)
Skjønner godt at du ble fornøyd med resultatet!!

Pinklady 68 sa...

Her var det mange lekre blonder! Flott sammen med blomstene og det fine vintage bildet:-) Nydelig!!
Ha en fin og kreativ helg!
Klem Laila.

Anonym sa...

Åååå, wow!! Så lekkert, Anne!! Nyyydelig!!

God helg!
Klemmer Ida:o)

Gro sa...

Lekkert, lekkert, lekkert.
God helg :o)

Camilla sa...

Virkelig vakkert, altså!
Så sart og MYKT :D
Likte også veldig godt det andre DT-bidraget ditt, i forrige innlegg, veldig fin tekst!
Takk for fine kommentarer i bloggen min, setter virkelig pris på det!:)
Klem

Elaine sa...

Absolutely stunning Anne!
This is breath takingly beautiful and I love it.
Hugs Elaine xx

Jodi sa...

Beautiful card!! I love the vintage feel to it and those gorgeous flowers too!
Hugs
Jodi =)

UlrikaT sa...

Wow! Helt enkelt nyydeligt!

Vibeke sa...

Dette var virkelig NYDELIG!!:)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Dette var supernydelig! Herlig i hvitt! Og for en god ide med masse blonder... Takk for inspirasjonen!

Klem

Unknown sa...

Such a beautiful card :)

Ingvild Bolme sa...

Sååå lekkert! Jewg har selv akkurat lagd en hvit LO for et gjeste DT, og syntes nesten det var litt skummelt å kaste seg uti noe så "fargeløst". Men når jeg ser hvor lekkert dette her var så ble det litt betryggende ;o) Hvitt ER lekkert, og det du har laget her er rett og slett bare NYDELIG!
Takk for at du deler og inspirerer!

*klem*

May-Bente sa...

Hei...så supert at du ikke hadde mønsterpapir som passet,..kortet ditt ble jo kjempe lekkert!!!
Hvit er virkelig NYDELIG og med blondene..smukk"

Klem fra meg:))

Olga Averyanova sa...

I love vintage style. Card is so delicate and pretty!

Drun sa...

Dette kortet er sååå nydelig! Delikat og lekkert!