Sider

fredag 8. oktober 2010

Christmas Dream - Glitter and Sparkle

Her er enda en pose jeg har dekorert, denne er til Totally Tilda Challenges, utfordringen deres heter Glitter and Sparkle. Det passer meg utmerket, jeg er avhengi av bling og glitter-stickles for tiden. ;) I tillegg til Swirlen og blingen i hjørnet, har jeg brukt store mengder stickles på både motivet, blomstene, og langs papirkanter. Dessuten har jeg funnet fram igjen Glimmer Mist-ene mine, som har stått urørte en stund. Blomster og boksiden har fått noen dæsjer med det.



Jeg har også eksperimentert litt med en ny dings som jeg ikke har fått testet ut noe særlig før, nemlig en penn som heter Snow Writer. Det har jeg lagt i flere lag på tre av kantene her, .syns det ble en riktig morsom effekt, kommer nok til å bruke den mer. :)





Motivet er så klart fra Magnolia, jeg har malt henne med Distress Reinkere i fargene Tattered Rose, Aged Mahogany, Antique Linen, Valnut Stain, Vintage Photo, Black Soot og Spiced Marmelade.
Hun har også fått masse Stickles på seg, i fargen Star Dust og Candy Cane.


Materialer:
- Papirer fra Graphic 45 og Fancy Pants, samt en gammel bokside. Distressing med Vintage Photo, Blending Tool og Edge Scraper fra Tim Holtz.
- Glimmer Mist i fargene Old Lace og Frost.
- Flate blomster fra Prima, roser fra Wild Orchid Crafts.
- Swirl fra Prima, bling fra Kaisers Craft.
- Pompoms fra Papirloftet, charm fra Kutt Ut.
- Ticket fra Tim Holtz.
- Frostede bær fra Kort og Godt.
- Minialfa fra My Little Shoebox.
- Stickles fra Ranger, Star Dust og Candy Cane.

14 kommentarer:

Elisa sa...

Å så fin gavepose!!:)Du har bare så flotte detaljer! Elsker snøeffekten!:) Det må jeg også få i hus snart!;)
GOD HELG!:)
-klem-

Bodil sa...

Så nydelig gavepose. Flott med de snøkantene. Masse herlig pynt på denne posen :)
klem :)

Marianne sa...

Du er flink til å lage flotte gaveposer du !! Flott fargelagt motiv, nydelig pynta, med mange flotte detaljer. Har visst og en sånn ubrukt penn.. Nå satte du meg på noe..
Ha en kjempefin helg,

Trine Lise sa...

Kjempe flott Anne! Dine poser er så nydelige :)
God helg! -klem-

Mona Evy sa...

Kjepe lekkert Anne! Nydelig fargelagt og herlig pyntet! Ha en fin helg!

Elaine sa...

Gosh Anne, you do make the most beautiful creations.
This little bag is gorgeous, a gift in itself.
Sweet image, love the flowers, bling, and charm.

Hugs Elaine xx

oheidia sa...

Åh, så nydelig julepose! Hærlig med glitter på den fine figuren og snø rundt kantene var jo bare lekkert!

God helg :=)

Unni sa...

Åh for en koselig julepose, med god julestemning:)
Unni

Christina sa...

A gorgeous bag again Anne! Looks fabulous!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Åååå, wow!! Så utrolig nydelig, Anne!! Den snow-writer pennen var så stilig! Posen din var rett og slett LEKKER!

Fortsatt god helg!
Klemmer Ida:o)

Gunn-Elin sa...

WOW!!! Så fin!! Og enda finere når man får se alle de detaljbildene. Blir helt satt ut jeg.
Kos deg med familien i kveld.
Klemmer fra meg :)

Mandy sa...

Anne this is absolutely gorgeous, love the sparkle and bling you've added.
Thanks for joining us at Totally Tilda for our glitter & sparkle challenge
hugs Mandy xx

Marianne-db sa...

Nydelig gavepose! Ble så stilig med snow-writer!!
Klem, Marianne

annes paperfun sa...

Gosj!!! Så utrolig lekker gavpose!
Herlig julestemning du har klart å få frem!!!
Ha en flott søndag.
klem Anne