Sider

torsdag 7. oktober 2010

The Magic of Christmas Day.

Dette innlegget ble lagt ut uten at jeg hadde bestemt det (blogg-kluss, innlegget lå som kladd), så noen har kanskje sett dette allerede, men nå er det altså offentlig utlegging av innlegget. ;)

Vi hos AS kjører i gang en ekstra utfordring i disse førjulstider. (Ja, det er jo før jul, er det ikke? Og førjulen begynner vel tidlig for oss som scrapper.)

Vi har kjørt i gang et samarbeid med superflinke Anne, som kanskje er like glad i jul som meg (jeg tviler, ingen elsker jul så mye som meg!), og hun har en egen blogg dedikert til alt som har med jul å gjøre, Kreativ Juleglede heter den. Vi starter sammen opp en ekstrautfordring der dere kan levere alt dere scrapper som har med jul å gjøre. Anne henter sine favoritter og publiserer i sin blogg. Og tro meg, her blir det mye premier å hente, både scrapperelatert og andre koselige premier. Disse blir nok en overraskelse til vinnerene da. Vi i DT bidrar også med premier, vi velger våre 7 favoritter som får hver sin julegave i posten fra oss.

Her er mitt bidrag til utfordringen. Jeg har hatt denne superflotte reinstyrtrukkne (sjekk, Rudolf er til og med med!) sleden liggende i et par år nå. Jeg ville bruke den til noe skikkelig fint, ville at den virkelig skulle komme til sin rett og få oppmerksomhet og skape julestemning, og ikke minst ville jeg unngå at kreasjonen den havnet på ble gjemt i en skuff og nesten aldri sett på. Så jeg bestemte til slutt at jeg ville lage et bilde. Et julebilde med masse masse pynt og stæsj.
Jeg angrer litt nå på at jeg ikke kjøpte en større ramme, så sleden kom mer til sin rett, men shit, la gå. Jeg innser at nissen forsvinner litt her, men det er for sent å gjøre noe med nå. :p

Tittelen et hentet fra Celine Dion sin sang med samme navn, den kan dere høre HER. Juleplaten hennes, These are the spesial times, er en utrolig vakker og nydelig plate med masse julestemning, en av mine favorittjuleplater.










Materialer, får se om jeg husker alt:

- Mønsterpapir fra Imaginice.
- En vanlig treramme, fjernet glasset.
- Laserkuttet julenisse fra Scrappers Studios.
- Maling fra Kaisers Craft, malt på med bølgepapp.
- Distress Crackle Paint i fargene Black Soot og Picket Fence (på rammen).
- Blonde fra Wild Orchid Crafts, pompom fra Papirloftet.
- Thickers fra American Crafts, og klistrealfa fra Doodlebug.
- Blomster fra Wild Orchid Crafts og prima.
- Charms fra Kutt ut.
- Chipboard snøkrystaller fra Riff Raff og Dress it up.
- Bling fra Kaisers Craft, halvperler fra Wild Orchid Crafts.
- Svirl fra Prima.
- Frostede bær fra Kort og Godt.
- Hvite greiner fra Black Design, og krystallgrein fra Wild Orchid Crafts.
- Gamle boksider, og en uidentifisert liten snøkrystall.
- Liquid Pearls.
- Glitter fra Doodlebug.
- Star Dust Stickles.
- Ellers: Distress Ink i fargen Vintage Photo, Blending Tool og Edge Scraper fra TH, Stiftemaskin, Scotch og Zip Dry.

15 kommentarer:

Christina sa...

A gorgeous card Anne! Love the details you used!!
Hugs Kristel

Bodil sa...

Så nydelig julebilde, mye fint du har fått med på dette prosjektet :)

ha en fin dag, klem :)

Unknown sa...

Ett sånt underbart kort! Riktigt juligt och fint =)

Kram
MAlin

~Isabell~ sa...

wow, denne var virkelig forseggjort, utrolig mange lekre detaljer. DIGGER=)

Elisa sa...

Takk for en herlig kommentar på bloggen min! men du! fytti for et nydelig bildet du har laget!!:) Nå har jeg sittet her å studert det i lange tider, å finner liksom alltid noe nytt ved bildet. Du er bare så flink!:)
Skal ta en titt på bloggen du anbefalte,så kanskje jeg kan bidra med noe der jeg også;)
Ha en super dag videre!:)
-Klem fra Elisa-

Anonym sa...

Nydelig kort og nydelig tekst! ♥
Har begynt så smått med juleting jeg også nå...


Tusen takk for alle søte kommentarer du legger igjen hos meg, blir så glad hver gang! ♥

Trine Lise sa...

Dette bildet er bare rå lekkert Anne :) Så koselig å ha på vennen i den søte juletiden. -klem-

Anonym sa...

wow, så utrolig nydelig ♥♥

Gunn-Elin sa...

WOW!!! Rålekkert! Digger det Anne!!
Til å drømme seg bort i dette :)
Klem..

Elaine sa...

So, so beautiful Anne!
I am always thrilled to see all the little details, I keep going back to look and see something else I missed the first time.
Very beautiful.

Love Elaine xx

Pinklady 68 sa...

ET nydelig julekort!!

Veronique sa...

Kjempe lekker Anne :)

Barb sa...

Beautiful !!
Barb in Texas

May-Bente sa...

Det var et utrolig nydelig Julekort!!
Sleden og nissen var super flott!!

Klem fra meg:))

Lula sa...

Totalt gjennomført! Wow, jeg kan se på denne leeenge. Digger reinsdyrene over glitteret. En eventyrlig stemning....