Sider

fredag 11. mars 2011

Have a nice day

Det begynner å bli en stund siden jeg har lagt ut noe her nå.
Jeg har scrappet lite i det siste, for jeg har vært i praksis og vært
vikar på skolen etterpå, og på ettermiddager og kvelder har jeg vært
så utkjørt at jeg ikke har klart å scrappe selv om jeg har hatt lyst.
I dag fikk jeg omsider gjort ferdig dette kortet da,
som jeg lager på utfordring fra Ragnhild, en av jentene hos
Anonyme Scrappere. Vi har en liten lek gående, hvor vi utfordrer
hverandre til å scrappe noe ut fra en pakke vi lager og sender til den
vi utfordrer. Jeg ble utfordret til å "kopiere" et av Ragnhild sine leeekre
kort, det kan dere se her.

Jeg fikk den lekreste pakken fra Ragnhild, med masse Maja-ark
(jeg har aldri hatt Maja-ark før, men er hekta nå!), perler,
blomster, blonder, utstansete sommerfugler, metallpynt,
og annet flott stæsj. Koste meg veldig med alt sammen,
og enda har jeg masse til å kose meg med senere. :)

Sånn ble resultatet mitt i allefall.

Som jeg nevnte er papirene fra Maja Design, og de er distresset
med Vintage Photo og Blending Tool.
Blomstene er fra Kort og Godt, Papirloftet og I am Roses.
Perlegreinen er fra Wild Orchid Crafts.
Jeg tror metallbladene er fra Korthobby.
Hjertecharmen er fra Kutt Ut.
Denne nydelige Tildaen er så klart fra Magnolia.
Hun er malt med Distress Reinkere,
og blondene er malt med Stickles Star Dust.





Forige helg hadde jeg søstrene mine på besøk,
vi scrappet esker til dem. :) De er 10 og 13 år, og veldig glade i scrapping.
De fikk selv bestemme farger og pynt, men jeg kom med gode råd
og forslag, samt hjalp til litt med liming og plassering. ;)
Her er resultatene!







Syns de ble ganske lekre, jeg. ;)

Føler at jeg har fått scrappemodusen mer tilbake nå, så selv
om jeg har masse matte jeg må regne, skal jeg scrappe i helga
så jeg har noe å vise frem i neste uke. Jeg og jentungen reiser nemlig
til mamma på tirsdag. Da skal jeg unne meg litt nye scrappesaker,
trenger lim og mer mønsterark, pluss at jeg må ha eazy mount
til de nye lekre stemplene mine. Noen av de stemplene skal jeg gi
bort til en av dere, jeg forbereder nemlig en ny candy. ;)

Håper dere ikke har glemt meg helt av mens jeg var borte.
Tusen takk for alle hilsner.

Klem, Anne.

23 kommentarer:

cebelica sa...

Gorgeous card and fab boxes.

Marianne H sa...

Nydelig kort, gossint. Så fine bokser dere lagde også. God helg :-D

Sassy Scrapper sa...

Hello sweetie! Now I know where you have been. You have been very busy creating some really delicious creations! Your card is gorgeous. I love all the layers of beautiful paper and yummy flowers. Oh I just love flowers!
And your boxes are divine! I just love seeing all your new creations.
Love Bonnie

Chrissy sa...

Gorgeous card Anne, really beautiful...I love the boxes too, very clever girls.
Luv CHRISSYxx

Anonym sa...

Sukk...så myyyye lekkert...nyte...sukk igjen:)
Du har virkelig tryllet :) Kjempenyyyydelige ting altså :)
Ha ei god helg!
Klem Lill

Trine Lise sa...

Så heldig du var med pakken din fra Ragnhild, den var rå lekker. Og kortet er somvanlig utrolig vakkert.
Og disse eskene var bare så søte :)
Klem

Pinklady 68 sa...

Har ikke glemt deg Anne:-)
Lekkert easel-kort!! Nyydelig farge/mønster ark og layout! Sååå søt Tilda! Og kjempe flotte esker også.

Ha en fin kveld og god helg! Klem Laila.

Camilla sa...

Lekkert, rosa kort!
Er lett å bli hekta på Maja-ark, ja!!
Utrolig fine esker også!
Ha en god helg :D

Berit sa...

Et virkelig lekkert staffeli-kort!! Nydelig pyntet og flott fargelegging!
ha ei fin helg:)

Gro sa...

Noe så nydelig. Tilda er fargelagt helt herlig og Maja-arkene er og blir en suksess. Og eskene dere laget ble kjempefine. Ønsker deg en fin helg.
Klem :o)

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert, Anne :)

Hvordan klarer du å feste de rosa "perlene" (som er festet på en metal dings)? Det er Magnolia som har det. Jeg har det samme.

Katy sa...

Absolutely stunning creations every one. Hugs. Katy. xxx

Elaine sa...

Your card is simply gorgeous! Such soft and pretty colours and just so sweet.
I love the boxes too, looks like you all had much fun.

Love Elaine xx

Bodil sa...

Så nydelig kort du har lagd.
Eskene var også nydelige, sikkert moro for de å være med å lage så fine ting.
God helg, klem :)

mariska sa...

Wooow! Absolutly gorgeous!! Especialy the first card! Sooo beautiful and romantic!

Hugs mariska

Unknown sa...

Wow! Absolutely stunning... I love all your wonderful detail... gorgeous! I love them all!
Hugs
Kim
x

Gunn`s Kort sa...

Kjempesøtt Tildakort og nydelige esker:)

Anette sa...

Du er helt rå altså!!! Min favorittscrapper nr 1!!

Henrikke sa...

Helt fantastisk nydlig fargelegging. Absolutt!!!

Vicky sa...

Hi hunni wow are these all gorgeous. The card is sooo sooo beautiful wow the papers are gorgeous & I love love love the layout & all the layers its perfect..
Hope you have a fab day sweetie, take care.

Lotsa hugs Vicky xxx

Marianne/skorpionen sa...

Utrolig lekkert kort!! Nydelig med alle panelene!

Karin sa...

Hallå,
jättefint alltihop! Ha en bra vecka!
Kram Karin

Jani sa...

Wow the two boxes are so pretty!
But the second one I like best!