Sider

tirsdag 31. mai 2011

Love is...

Dette kortet er til svigerforeldrene mine.
I juli har de vært gift i 30 år,
så det fortjener en liten hilsen.

Jeg lagde dette tag-kortet til kortkrigen
på babyverden. Gurimalla, jeg plagdes med dette,
jeg ble aldri fornøyd med noe og fikk ikke til,
resultatet ble vel akkurat sånn at jeg tåler å gi det bort,
og da fronten var pyntet ble det bedre. ;)

Jeg har brukt tulipaner og brads fra Papirloftet,
en kakeserviett, blomster og perler fra
Orchid Crafts, og et stykke osteklut.



Motivet er fra Magnolia, farget med Distress Reinkere.


Jeg har brukt Martha Stewart-puncheren min,
og laget et slags "bånd" til å holde kortet sammen med.
Det er bare å trekke det rett av for å åpne kortet.



Båndene er alle fra Kutt Ut,
og jeg har stemplet tagsene med en bladswirl fra Prima.
På hver tag står det en fortsettelse på setningen fra forsiden;
"Love is..."

På tagsene står det Romance, Partnership, Family,
Laughter, Trust, Everything og Priceless.
Jeg har to ord på hver tag, en på hver side, utenom på den siste,
hvor man kan skrive en hilsen på den ene siden.



Her er baksiden av kortet. Papiret er fra Websters Pages.
Det er svertet med Vintage Photo.







Nå krysser jeg bare fingrene og håper på bedre vær,
det har vært mye grått og regn nå, bare noen minutter sol
her og der, og nå er det jammen på tide at vi også vår sommer.
Spesielt med tanke på at vi ikke fikk noen i fjor. ;)

Nå er det juni om 8 minutter,
så ha en flott sommer. ;)


10 kommentarer:

Anonym sa...

Synes den ble kjempefin, bare kortet i seg selv er jo en bragt, for en kul bretting :)
De blir nok kjempeglade for denne.
Klem Lill

marit sa...

Lekkert, for en jobb! Er så imponert over dere kort lagere!
Ha en fin dag!

Nina sa...

Oj, så fint och vilka underbara papper och dekorationer du har användt. Kram Nina

Camilla sa...

Jeg syntes nå det ble riktig lekkert!:) Stilig bretting, herlig motiv og flott pyntet. Ha en fin fin dag!
Klem Camilla:)

Unknown sa...

UNderbart vackert kort!! Och så fint färglagt =)

Kram
Malin

Berit sa...

Dette ble jo skikkelig lekkert! Tenker svigerforeldrene dine blir glad for dette:)

Patricia Garcia sa...

Love all the pretty details, great inspiration!!

Hugs,
Patricia

Jeanett sa...

Så flott kort. Likte veldig godt bretteteknikken og de tagene;)
Klem, Jeanett

Scrappegal sa...

så søtt!!!! :)

Pelargonia sa...

A few days without internet and I have so much to watch! Great card, I love this lace heart! And your Tildas are awesome, as always...
Hugs for you! :)