Sider

fredag 13. mai 2011

To a Great Grandma

Dette er mitt bidrag til kortkrigens oppgave 3 inne på babyverden.
Oppgaven var å la oss inspirere av et kort vi fikk oppgitt.
Vi måtte også velge å bruke enten bånd eller perler.
Jeg hentet oppsettet på panelene mine fra kortet.
Jeg gikk videre til superfinalen denne gangen,
og fikk flest stemmer også, veldig stolt over det. :)
Takk for stemmene, jenter.

Kortet er til min mormor, datteren min sin oldemor.
Hun er en superfantastisk dame,
så jeg ville lage noe ekstra spesielt og flott til henne
siden hun ble 80 år.

Begge papirene er fra Magnolia.
Jeg har distresset med Vintage Photo, og revet kantene opp.
Swirl-diesen er også fra Magnolia.


Blomstene er fra Wild Orchid Crafts,
jeg har krøllet dem sammen for å få dem litt mindre og lage en annen look.
Blonden er også derfra, og samme med Binding Seem-båndet,
som er farget med glimmer mist og formet til en dobbel sløyfe.
De søte stofftrekte bradsene fikk jeg i kalenderbytteringen jeg deltok i,
og tallene er thickers fra American Crafts.

Jeg har brukt min siste rest av hvit tyll, som jeg kjøpte hos Kutt Ut.
Kakeservietten er kjøpt hos TreL.
Tagsen er av ukjent opphav, og den har jeg farget i kaffebad.
Den lille hjertebradsen byttet jeg til meg i en vandrepakke.
Minialfaet er fra My Little Shoebox, og jeg dekket dem med Crackle Accents.
Det gjør så de ikke faller av, og jeg liker looken det skaper.


Denne søte Magnoliaen har jeg farget med Distress reinkere,




Sånn ser innsiden av kortet ut.



5 kommentarer:

Gro sa...

Så utrolig nydelig kort. Heldige oldemor. Skjønner godt at dette fikk flest stemmer.
Klem :o)

Berit sa...

Hei, så flott et kort! Tenker Bestemor/Oldemor blir glad for dette:)

Sharon sa...

Wow this is so pretty! I love the beautiful lace and the cute gingham buttons.

Thanks for joining us at Magnolia Down Under for the So Krafty Challenge :)

Sharon x

Pelargonia sa...

Grandma will be delighted! I love your Magnolia-girls, they are so lovely!

Gunn`s Kort sa...

Åh, så søtt dette kortet til oldemor er:) Nydelige farger og nydelig pyntet! God helg:)