Sider

lørdag 18. juni 2011

Vintage Bag Card

Nå er det endelig offisielt sommerferie fra skolen,
jeg har fått godkjent den siste innleveringen, som jeg fikk utsatt
fordi den var så vanskelig og jeg hadde dårlig tid. Jeg har nå fått
eksamenskarakteren min i det faget, som var statistikk, sannsynlighetsregning
og forskningsmetode. Jeg trodde jeg kom til å stryke, eller kanskje klare en D eller E,
men gjett hva: Jeg fikk B!! Jeg kan ikke tro at det går ann.
Jeg er enda i sjokk, fikk vite det i går, men såå fornøyd da. :)
Nå kan jeg bruke resten av sommeren til å slappe av, scrappe og jobbe.

Dette veskekortet ble mitt bidrag til kortkrigens oppgave 8,
det går mot slutten nå. Veldig spennende og gøy, og såå inspirerende
og utfordrende! Vi skulle alle lage veskekort denne gangen,
jeg tror jeg gjorde det vanskeligere enn nødvendig,
for jeg misforstod vel oppskriften litt.
Velvel, slik ble det nå. Ingen knallresultater denne gangen,
men jeg ble fornøyd med pyntingen da, og elsker det motivet.
Noen stemmer fikk jeg da også, så tusen takk for dem. :)



Motivet er et av de mange bildene jeg har fått fra pakken vi alle delte
hos Anonyme Scrappere, Pretty Vintage gav oss en haug med nyyydelige
bilder til å leke med, og så fin kvalitet som det er på dem også.


Som vanlig har jeg pøst på med haugevis med blomster,
jeg klarer liksom aldri å stoppe. ;)
De flate brune er fra Petaloo, med brads fra Papirloftet.
Tulipanene er også fra Papirloftet, og de rosa rosene var i premien
jeg vant fra Pia Bau. Resten av blomstene,
samt blonden, er fra Wild Orchid Crafts.



Jeg har brukt silkebånd fra Kutt Ut,
og minialfa fra My Little Shoebox.
Kakeservietten ble kjøpt hos TreL.



Sånn ser innsiden ut, man bare bretter ut hele veska.
Papirene både inni og utenpå er fra Maja Design,
og jeg har svertet kantene med Distress Ink, Vintage Photo.
Hjørneavrundingspuncheren min har også vært framme igjen,
lenge siden sist, men måtte jo runde av flappen på veska
(ikke at man ser det bak alle blomstene, haha),
og jeg ville avrunde skrivefeltet også.

Så klart måtte jeg dekorere litt inni også,
klarte jo ikke å holde meg når det plutselig var plass til flere blomster.
Sjekk den store, det er en Trellie fra WOC,

de er så heeerlig form på!
Skulle ønske de hadde små blomster av samme type.



Utfordring:
NordSalten Hobbyklubb - Girl Power
Det var det for denne gangen.
Ha en flott helg alle sammen! :)

20 kommentarer:

Guri sa...

For ein nydelig blomsterpynt!!

Nina sa...

Underbart vackert som vanligt. Trevlig helg. Kram Nina

Katarina sa...

Vilket underbart väsk kort, så välgjort. Trevlig helg. Kram Katarina

WencheP sa...

Så herlig og flott. Flott med alle blomstene. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Maria Therese sa...

Lekker!!!

Hildes Scrappeunivers sa...

Så fantastisk flott ♥

Ha en herlig lørdag!

Klem

Anonym sa...

Først: GRATULERER med B, supert levert Anne, dyktig er du!
Helt nydelig veskekort :)Supert motiv og detaljer og blomstene dine e fantastiske :))
Likte å få engelsk kommentar fra deg, satt å tenkte: hvem Anne som skriver engelsk ;)Kult :)

Solskinnsklem Lill

Veronique sa...

Kjempe lekkert :)

Marianne sa...

Lekker veske med nydelige detaljer! :)
Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
♥ Marianne

PS: Gratulerer med B-en!

Synnøve sa...

Gratulerer med B! Superbra jobbet!
Og et så nydelig veskekort du har laget da! Og det var et fantastisk nydelig bilde.
Jeg skjønner hva du mener med blomstercluster! (He he)
Hard to stop;)
Ha en flott helg, klem

Berit sa...

Så nydelig et veskekort og gratulerer med vel overstått eksamen:)
Ha ei fin helg:)

Mim... sa...

Vilket läckert väskkort och så Grattis till examen.
Ha de........

Eva Marie sa...

Gratulerer med knallgodt resultat!

Virkelig ett nydelig veskekort, elsker blomster selv jeg, men har problemer med å plassere de, noe du tydeligvis ikke har =)
Så flott løsning på kortet du har laget og så avansert.

Torill sa...

Grattis med FLOTT karakter!!! Hærlig å være ferdig!!

Og for et lekkert kort! Du har brukt ett av mine favorittbilder fra Pretty Vintage!!! Det er så fint!!!

Takk for koselig kommentar i bloggen forresten!
Ha en strålende god dag videre!!

Elaine sa...

Congratulations Anne!! To get a B is a very good result, now you can sit back and relax for the Summer.

Beautiful project. The photo image is so pretty, and the papers are gorgeous. I love the way you make such perfect displays with your flowers, so lovely.
Hugs Elaine xx

Hege sa...

Gratulerer med flott eksamensresultat, Anne!!
Fantastisk flott veskekort du har laget, så mye fine detaljer!!

- takk for reklamen :-)

Ha en fin juniuke!
Klem

Renate Røverdatter sa...

Vakkert.

Tusen takk for fine ord på bloggen min:)

Anonym sa...

I'm fascinated! What a beautiful and elegant project with great colors, thanks for sharing!
Very lovely you've done a great job.
I wish you inspiration in your creations.
with best wishes

Dobra sa...

Bardzo piękna praca, wspaniale się prezentuje i bardzo mi się podoba.

Lena B E sa...

Åh så vackert, ett helt underbart väskkort!! :)
Detta blev jag sugen att prova på igen, jag gjorde några för några år sedan men dom var inte alls så här fina. Nu ska jag söka på Youtube efter en beskrivning. ;)
Hoppas du har en underbar sommar?!
Kramar från Lena